כותרת
> C;
1/1
תרבות ופנאי

הנהריינים חתמו את העונה ה-16 של מפעל המנויים

נהריה תרבות ופנאיפורסם: 19.07.18 , 15:29ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


בתמונה: הנהריינים בתפקיד כוורת 
חבורת הזמר הנהריינים חתמה את השנה ה-16 של מועדון המנויים במופע ההומוריסטי "נוסטלגיה לעתיד טוב יותר", אותו כתב יואל ריפל וביצע יחד עם השחקן נתן נתנזון. את המופע ליווה בפסנתר ארתור גורביץ'. בחלקו הראשון של הערב ביצעו הנהריינים משירי להקת כוורת וחבריה (דני סנדרסון, אפרים שמיר, גידי גוב ועוד). החלק של הנהריינים כלל קטעי משחק והומור, כאשר שיר הסיום כלל הצגה של "כוורת-הנהריינים", בה הוצגו הגברים של ההרכב בתפקידים מקבילים כאנשי להקת כוורת.
כמיטב המסורת, גם השנה התקיימו חמישה ערבים של הנהריינים, כאשר בחלק הראשון הופיעה חבורת הזמר הוותיקה במבחר שירים ידועים ואהובים עם עיבודים חדשים, בלווי שקופיות, כל זאת בעיבודו ובניצוחו של איל גלבוע, ואילו בחלק השני הופיעו מיטב אמני ישראל. השנה נבחרו ז'אנרים מוסיקליים שונים, עם מסע מעניין אל העבר. המופע הראשון היה "לוס פיקודס צפונס" (אילן גלבוע, אייל גלבוע, דובי גל, מוצי אביב, אבי דור ואשר סיוון), כאשר בחלק שלהם ביצעו הנהריינים משיריו של שמוליק קראוס. במופע השני התארח הזמר לוליק, שביצע בין השאר קלאסיקות אהובות מהעבר בשילוב סיפורים מהבית הירושלמי בו גדל. המופע השלישי הוקדש לשירי שנות ה-80 בהנחיית איש הרדיו מנחם פרי. את החלק שלהם הקדישו הנהריינים באותו ערב ל"דו-קרב" שירים של כוכבות התקופה, ירדנה ארזי ועופרה חזה. המופע הרביעי כלל מחווה לשירי המשורר נתן אלתרמן עם נכדו, נתן סלור, שסיפר אנקדוטות על חיי סבו וביצע משיריו. יחד איתו הופיעה השחקנית אסנת זיביל, שהמחיזה בכישרון רב קטעים ממחזות אותם כתב אלתרמן. בחלק של הנהריינים בוצעו שירים של אהוד מנור.
משה רוזנברג מהנהריינים, שהנחה את הערבים: "השנה היתה מוצלחת ומגוונת מאוד מבחינה מוסיקלית, וכבר אנו לוטשים עיניים לעונה חדשה שתכלול הפתעות מעניינות. אנו מודים לכל אוהבי הזמר מקרוב ומרחוק, שמדי חודשיים באו לשיר איתנו וליהנות ממסע נוסטלגי בזמן. נתראה בשנה הבאה".