כותרת
> C;
1/1
תלמידים ונוער

אבן שוהם מציג: ארוחת בוקר עם המנהלת

נהריה תלמידים ונוערפורסם: 18.10.18 , 09:50ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


במסגרת הדיאלוג השוטף בין ההנהלה והתלמידים, הוחלט בבית הספר הממלכתי-דתי אבן שוהם שבנהריה, להזמין את מצטייני החודש לארוחת בוקר בריאה ולשיחה מלב אל לב עם המנהלת איילת שבבו, שנכנסה לתפקידה עם תחילת שנת הלימודים והחליפה את בטי בוקריס, שיצאה לשנת שבתון.

בתמונה: המנהלת איילת שבבו עם תלמידים מצטיינים 

מדי חודש מוענקות בבית הספר תעודות הצטיינות ערכיות על התנהגות נאותה ושיפור בעבודת המידות, כאשר התלמידים הנבחרים מגיעים בראש חודש לשיח וארוחת בוקר בריאה.
את התלמידים בוחר הצוות החינוכי, תוך שיתוף פעולה מלא.
הרעיון נולד בין השאר במטרה לעודד דיאלוג בין התלמידים והמנהלת, כמו גם כדי לעקוב אחר תחושת המוגנות של התלמידים ותחושותיהם הכלליות.
מטרות נוספות של התוכנית הינן יצירת אקלים חינוכי-מיטבי, הרחבת מעגלי ההיכרות של המנהלת עם תלמידים נוספים, מעקב אישי של המנהלת אחר תחושות התלמידים והבעיות בהן הם נתקלים וקבלת משוב אמיתי על הנעשה בביה"ס.
כמו כן מנסה בכך בית הספר להביא למעורבות מקסימלית של התלמידים בכל הקשור למתן רעיונות לשיפור ופתרון בעיות.
דובר משרד החינוך במחוז צפון, דויד גורלי, מסר כי במסגרת המפגש סועדים התלמידים המצטיינים יחד ודנים בדרכים לחיזוק התנהגויות חיוביות, תוכנית הלימודים ופעילויות חברתיות.
כמו כן הם דנים בדילמות ערכיות, תחושת השייכות בביה"ס, בעיות שונות ודרכים לשיפור.
מבית הספר נמסר, כי מפגש זה מאפשר פתיחות לדעות ותחושות שונות, וכי המפגשים מתקיימים באווירה נינוחה ונעימה, תוך שהינם מהווים כר נרחב לחשיבה ופעולה של צוות המורים.
מנהלת המחוז במשרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון, בירכה את המנהלת איילת שבבו עם היכנסה לתפקידה החדש והוסיפה, כי היוזמה הברוכה של ארוחת הבוקר המשותפת תעמיק את הקשר בין התלמידים והמנהלת, תיצור אווירה לימודית בריאה ותביא לשדרוג ההישגים.