כותרת
> C;
1/1
תלמידים ונוער

רוטרי והאופן הפנימי חילקו מלגות לסטודנטים בסכום של 320 אלף ש"ח

נהריה תלמידים ונוערפורסם: 31.10.18 , 10:54ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


בטקס חגיגי, שנערך ביום חמישי שעבר באשכול פיס, חילקו מועדוני רוטרי והאופן הפנימי נהריה, מלגות ל-44 סטודנטיות וסטודנטים, בסכום כולל של 320 אלף שקלים.

בתמונה: מקבלי המלגות עם חברי רוטרי והאופן הפנימי נהריה

האירוע התקיים במעמד נשיאי המועדונים רותי הירש (האופן הפנימי) וארצי ליסיה (רוטרי), יו"ר קרן רוטרי, אלי כהן, מזכירת הקרן של האופן הפנימי, רבקה זיגלמן, ומנהלי החטיבות העליונות בבתי הספר: יגאל גושן (ביה"ס הרב תחומי למדעים ואמנויות), שרה עובד (ביה"ס למצוינות ומנהיגות חברתית שחקים) ואסנת בירנבוים (מח"ט עמל פסגות).
כמו כן השתתפו בטקס מקבלי המלגות ובני משפחותיהם, וכן חברי רוטרי והאופן הפנימי.

יצוין כי זו השנה השביעית בה מקבלים הסטודנטים מלגות, במסגרת מיזם "מרוטרי באהבה", בו הם מעניקים שיעורי עזר לתלמידים בבתים פרטיים ובמועדוניות, בתמורה לקבלת המלגה.
את האירוע פתח מנחה הערב, חבר רוטרי יוסי זיגלמן, שסיפר על הצלחת המיזם ועד כמה מרגש אותו להיות שותף למעמד זה ולחלק את המלגות לעשרות הסטודנטים.

"שני דברים מאפיינים את המלגות", הדגיש זיגלמן בדבריו, "ראשית, מדובר במלגות בסכומים משמעותיים, ורובן מגיעות לכ-10,000 שקלים, סכום המכסה שכר לימוד של שנה באוניברסיטה או במכללה.
שנית, כל מקבלי המלגות נדרשים לתרום לקהילה, כך שאנו מסייעים גם לסטודנטים מקבלי המלגות, ולא פחות חשוב - לעשרות רבות של תלמידים בבתי הספר התיכונים ובחטיבות הביניים בנהריה, בעזרה לימודית משמעותית, תוך קידומם בלימודים.
לרבים מהם סיוע זה מעניק זכאות לתעודת בגרות, ובכך אנו תורמים את תרומתנו הצנועה להעלאת אחוז הזכאות לבגרות בעירנו".
בין השאר הודו ברוטרי ליו"ר קרן רוטרי נהריה לשעבר, משה זרקא, על תרומתו רבת השנים, ועל היותו הרוח החיה של ארגון הערב, ולאבי בן הרוש, העושה ימים כלילות למען מיזם "מרוטרי באהבה".
במהלך האירוע נישאו נאומים ע"י מנהל ביה"ס למצוינות ומנהיגות חברתית שחקים, ד"ר אבי מנשס, רכזת מעורבות חברתית בביה"ס למדעים ואמנויות, אורית סלומון, סגנית מנהלת ביה"ס עמל מח"ט פסגות, אוסנת בירנבוים, מזכירת קרן האופן הפנימי נהריה, רבקה זיגלמן, ונציגת הסטודנטים.
יצוין כי השנה החליט פרופ' אריה כץ - שעד כה העניק מדי שנה שתי מלגות - להעניק מלגה שלישית, על רקע העובדה שמועדון רוטרי העניק לו לפני שנים רבות, בעת שהיה סטודנט בטכניון, מלגה שסייעה לו לסיים את לימודיו בהצלחה יתרה.
בחלק האמנותי הופיע ההרכב "אחי ישראלי" מבית הספר למוסיקה, מיסודו ובניהולו של חנן עבדה.
נוסף על כך, מתן זיגלמן, תלמיד כיתה י"א, הפליא לנגן בפסנתר.