כותרת
> C;
1/1
חדשות

מפגש עם יו"ר קק"ל וראשי אשכול רשויות גליל מערבי נערך בעיריית עכו

נהריה חדשותפורסם: 20.06.18 , 16:44ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
  
 

​ראש העיר עכו, שמעון לנקרי, אירח ביום שלישי השבוע בלשכתו מפגש עם ראשי רשויות החברים באשכול רשויות גליל מערבי, בו נטל חלק גם יו"ר קק"ל, דני עטר. כמו כן השתתפו במפגש מנכ"ל קק"ל, אמנון בן עמי, והצוותים המקצועיים בקק"ל; ראש עיריית מעלות-תרשיחא ויו"ר אשכול הרשויות, שלמה בוחבוט; מנכ"לית האשכול, יעל רון, ראש המועצה האזורית מטה אשר, יורם ישראלי, סגנו משה דוידוביץ', ראש המועצה המקומית כפר ורדים, סיון יחיאלי, ראש מועצת שלומי, גבי נעמן, ראש המועצה האזורית מעלה יוסף, שמעון גואטה, וראש מועצת חורפיש, מופיד מרעי, שהינו גם יו"ר היישובים הדרוזים.
כמו כן נטלה חלק בפגישה אשת העסקים והפילנתרופית רעיה בן שטראוס, הפועלת רבות בגליל המערבי.
הנושא המרכזי בפגישה היה מימוש תקציבי תוכנית הצפון, במסגרתו הקצתה קק"ל סכום של 400 מיליון שקל לנושאים שונים בגליל, ובהם תיירות והמרכז הרפואי לגליל שבנהריה. עטר בירך את עבודת האשכול וקרא לצוותו לגבש דרך פעולה עם האשכול, תוך יציאה לדרך של פיילוט משותף. בנוסף ציין עטר, כי קק"ל בנתה תוכנית תחת הכותרת "ישראל 2040", העוסקת בתכנון ובביצוע פרויקטים שונים ב-20 השנים הבאות, ובהם הקמת אזור תעשיית הייטק בגליל, שישתרע על 3,000 דונם, במימון מלא של קק"ל. כמו כן היא מתכננת לבנות עוד חמישה בתי קק"ל בצפון הארץ, נוסף על בית קק"ל הנמצא בנצרת.
יו"ר אשכול הרשויות וראש עיריית מעלות-תרשיחא, שלמה בוחבוט: "אני מברך את יו"ר קק"ל וצוותו על שיתוף הפעולה עם האשכול והרשויות. נמשיך לפעול יחד ולהשקיע בגליל המערבי".
יו"ר קק"ל, דני עטר: "הגיע הזמן שקק"ל תשקיע רק בגליל ובנגב. מנכ"ל קק"ל יכין יחד עם מנכ"לית אשכול הרשויות עבודת מטה, אשר תקדם פרויקטים ברמה האזורית".
בתמונות: ראש העיר עכו, שמעון לנקרי, יו"ר קק"ל, דני עטר, וכמה מראשי הרשויות באשכול  צילום: RITVO PHOTOGRAPHY



אולי יעניין אותך גם