כותרת
> C;
1/1
נדל"ן וכלכלה

הכל מתחיל (ונגמר) בבית – מרינה רזון בסיפור אישי מאוד

נהריה נדל"ן וכלכלהפורסם: 24.07.18 , 10:55ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

מאחורי כל עסקה עומדות פנים
 

​הכול התחיל כאשר פנתה אליי דרך הפייסבוק לקוחה בשם רינת שחושבת למכור את הבית שלה בנהריה הירוקה, שכונה שהיא אזור ההתמחות שלי.  קבענו פגישה והגעתי לביתה.
עמדה מולי לקוחה שעולם המכירות בנדל"ן זר לה לחלוטין, היא לא יודעת כיצד למכור... אך היא יודעת שהיא מעוניינת להישאר בשכונה, ויש לה חלום לעבור לבית גדול ורחב יותר, עם שלושת ילדיה כי כבר נעשה לה צפוף בבית הנוכחי. הבנתי מה היא מחפשת ולאן היא רוצה להתקדם, הסברתי לה את כל התהליך, בלי לפסוח על אף סעיף. ומשם יצאנו לדרך.
במהלך תקופת השיווק הגיעו קונים רציניים ורינת נלחצה מאוד, קיבלה רגליים קרות, אמרה שהיא מפחדת ולא מוכנה להתקדם כרגע. עצרנו הכל מכיוון שרינת החליטה לרדת ממכירת הבית. הפסקתי לשווק את הבית. לאחר חודשיים רינת פנתה אליי שוב- כאשר היא בשלה ומוכנה לצאת לדרך ולהתקדם למכירה, בתנאי שאמצא לה דירה מתאימה. יצאנו שוב לדרך, ובמקביל התחלתי לחפש דירה שתתאים לה.
שבוע לאחר השיווק השני, הגיעו קונים עם מתווך אחר ממשרד רימקס, והתחלנו לנהל מו"מ.
במקביל לקחתי את רינת לפגישה בבנק לברר באיזה מחיר היא יכולה לקנות את הבית הבא, אך הבנק לא היה מוכן לתת לה משכנתא בגלל סיבות אישיות. רינת יצאה מהבנק מיואשת ובמחשבה שהחלום שלה מתרחק ממנה יותר ויותר...
לא ויתרתי, והמלצתי לה על יועץ משכנתאות בשם גונן ברבי, שאכן לא איכזב ודאג לה תוך שבוע לאישור עקרוני.
באותו רגע נכנסנו לתהליך של חיפוש בית חדש.  לאחר חיפושים מצאנו בית שרינת התחברה ואהבה מאוד, דירת 4 חדרים בירוקה שהייתה משווקת ע"י משרד תיווך אחר.

חייבת לציין שהיה מדובר בעסקת שרשרת של 4 עסקאות שבוצעו על הצד הטוב ביותר.
בעזרת יועץ המשכנתאות, ועו"ד שמעון אלקובי, הצלחתי להגשים חלום ולהפוך אותו למציאות, ללקוחה מקסימה שהפכה להיות חברה, שהיום מאושרת בביתה החדש.
מרינה רזון, רי/מקס חלוצים 054-3920034
 
מעוניינים גם אתם בקריירה חדשה בנדל"ן? התקשרו לקטי 054-5070027



לאתר של רימקס חלוצים>>

אולי יעניין אותך גם