כותרת
> C;
1/1
נדל"ן וכלכלה

הכל מתחיל (ונגמר) בבית – סיגל מלול בסיפור מרגש של הגשמת חלום

נהריה נדל"ן וכלכלהפורסם: 24.07.18 , 11:11ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
מאחורי כל עסקה עומדות פנים

לפני כחודשיים זכיתי להכיר את איליה פמפוק, אדם מדהים עם סיפור חיים יוצא דופן ועם שמחת חיים שראויה להערצה.
איליה פנה אליי בבקשה למצוא עבורו דירה המתאימה ועונה לצרכיו, מכיוון שאיליה נתמך בכיסא גלגלים, היה צורך למצוא דירה המותאמת לכיסא גלגלים. התקציב יחסית למחירי השוק היה נמוך, ונתון זה היווה בעיה בפני עצמה.
התחלנו את התהליך בחיפוש דירת קרקע ואכן ראינו מספר דירות. איליה אהב דירה מסוימת אך לצערנו התברר שהיו חריגות בניה והניירת לא הייתה מסודרת. האכזבה הייתה גדולה, ולי היה קשה לראות את החלום של איליה מתרחק... אני זוכרת שישבתי בבית והתחלתי לנתח את כל הנתונים והבנתי שישנן שתי אופציות, או לוותר על החלום, או להתפשר על דירת 4 חדרים בבניין קומות.
פניתי לאיליה והסברתי לו את המצב. איליה החליט שהוא חייב להגשים את החלום ולעבור מהמקום בו מתגורר (מרכז שיקום) – לדירה משלו.  התחלתי לחפש דירות עם גישה לבעלי מוגבלויות. היה אפילו צורך לעבוד עם "מטר" ולבדוק מידות של כניסה לבניין, כניסה ופנים של מעלית, כמובן מדידה של הכניסה לדירה ולחדרים בתוכה.
מצאתי כמה דירות מתאימות וקבענו פגישה נוספת. ראינו דירות נוספות ואיליה אכן אהב דירה בשכונת נהריה הירוקה, שהייתה בבלעדיות של מרינה רזון קולגה במשרד.
נאלצתי לנהל מו"מ אינטנסיבי עם המשרד שסייע במימון רכישת הדירה, ולא יכולתי לקבל סירוב כתשובה. 
ואכן הגשמנו לאיליה את החלום ובחודשים הקרובים הוא יעבור לדירתו החדשה, דירה משלו, ואני שמחה שהיה לי חלק בהגשמת חלומו של איש שבמשך כל חייו נלחם ולא ויתר על חירותו, על העצמאות שלו, ועל רצון חזק לחיות את חייו בדרך אותה הוא רוצה. ולנו לא נותר אלא ללמוד.
הקשר הזה הזכיר לי שלפני העסקאות, העמלות, וה"ביזנס", אנחנו עובדים עם אנשים והם מעל הכל.
 
סיגל מלול, יועצת נדל"ן רי/מקס חלוצים 054-5556955
 

לאתר של רימקס חלוצים>>
אולי יעניין אותך גם