כותרת
> C;
1/1
עסקים

רולאפ – תצוגה ברורה של שילוט לאירועים או עסקים

נהריה עסקיםפורסם: 10.05.23 , 11:46ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

במרחב ציבורי, עסקי, או מסחרי, יצירת עניין במודעות הפרסום שלכם, אתם מחוייבים להיות יצירתיים מאוד ולהשקיע המון משאבים בכדי לשבור את הדפוס. רק בצורה כזו, ניתן למשוך את תשומת הלב של הלקוחות או האנשים הרלוונטיים לכם, ולהצליח להפוך את השילוט שלכם לאפקטיבי. אחת הדרכים הכי יעילות ליצור שילוט אפקטיבי, לסוגים שונים של צרכים, היא על ידי הדפסה של המודעה על גבי רולאפ במידות שונות. רולאפ הוא פתרון קל משקל, שמתקפל בעת הצורך ומאפשר לכם להעביר ממקום למקום את השילוט. יש לא מעט יתרונות לבחירה במוצר כל כך מודולרי וכל כך צבעוני כמו רולאפ, על אחת כמה וכמה כאשר אתם בוחרים לעבוד עם אנשי מקצוע שיכולים לאפשר לכם לבצע הדפסה איכותית ועמידה לאורך זמן, ‏מתאימה לתקציב שיש לכם לטובת הפרויקט.

איך לבחור ולעצב רולאפ לכל מטרה?

בין שמדובר על תצוגה של מוצרים בחנות שלכם, על שלט פרסום במרכז מסחרי או על כנס שבו אתם מקימים דוכן של החברה שלכם, ההזמנה והתכנון של עיצוב רולאפ היא המשימה הכי חשובה שאתם צריכים לבצע. על מנת לבחור רולאפ מושלם, אתם צריכים:

  1. לקבוע מה הן המידות הדרושות לכם – האם מדובר על שלט קטן שאתם רוצים להציב בתוך או בכניסה אל בית העסק? או שאתם צריכים להזמין מוצר יחסית גדול לכנסים שבהם יש המון אנשים? המידות הן הבסיס לתהליך העיצוב של המוצר שלכם וייתכן ואתם תוכלו לבקש מידות מיוחדות, על בסיס שיחה מקדימה עם אנשי המקצוע שלכם.
  2. להחליט מה היא המטרה בשלט – האם מדובר על שלט לפרסום מוצר בודד? שלט קבוע? שלט זמני? והאם אתם רוצים לבחור עיצוב שמתכתב עם המותג שלכם? איפיון של השילוט, היא הדרך הטובה ביותר ליצור תהליך עיצוב יעיל עם תוצאות מדויקות ושימוש בשילוט לפרק הזמן הדרוש לכם.
  3. תהליך ההדפסה – איכות ההדפסה היא הפרמטר הכי חשוב בתהליך קבלת ההחלטות שלכם. ככל שאתם בוחרים לעבוד עם אנשי מקצוע מיומנים יותר, ככה הסיכוי שאתם תקבלו תוצר טוב יותר, עולה. וזאת בעיקר על בסיס בחירה של ציוד הדפסה ברמה גבוהה שמאפשר תוצאות טובות יותר.

האיכות שאתם רוצים לקבל, בעלויות שמתאימות לכם

אף על פי שאתם ממש רוצים ליצור חוויית עבודה טובה ביצירה של רולאפ של ארט דיזיין ברור לכם שאתם לא יכולים להשקיע סכומים בלתי מוגבלים בתהליך היצירה של המוצר. ובדיוק מהסיבה הזו, חשוב לקבוע מבעוד מועד מה הוא התקציב שעומד לרשותכם ולשתף את הצוות המקצועי של החברה שלכם בתקציב. בצורה כזו ניתן יהיה לאזן בין הצורך להדפיס מוצר מושלם, לבין היכולת הכלכלית שלכם ולספק לכם את מוצר השיווק המתאים ביותר לכם.