כותרת
> C;
1/1
בריאות

עובדי רפאל מציגים: לא רק כיפת ברזל

נהריה בריאותפורסם: 02.01.19 , 10:58ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


כמיטב המסורת הגיעו בשבוע שעבר נציגי רפאל לביקור במרכז הרפואי לגליל, במהלכו מסרו למנהל המרכז הרפואי, ד"ר מסעד ברהום, את התרומה השנתית של עובדי רפאל למרכז הרפואי, בסך 30,000 שקלים.

בתמונה: מסורת שנתית. נציגי הוועדים ב"רפאל" עם הנהלת המרכז הרפואי צילום: רוני אלברט
 
את רפאל ייצגו מנהל הרווחה, יוסי לוי, ונציגי הוועדים השונים: עמית אהרון, רפי קבסא, מיכה שקד, דני טלר ותמיר תדהר. במפגש נטלו חלק גם סגן מנהל המרכז הרפואי, ד"ר צבי שלג, המנהלת האדמניסטרטיבית, רותי יפרח, ומנכ"ל עמותת הידידים, אמיר ירחי.
יצוין כי תרומת רפאל למרכז הרפואי לגליל מיועדת למחלקה לא.א.ג. וניתוחי ראש וצוואר, ותשמש לרכישת מגדל אנדוסקופיה - מערכת מורכבת המאפשרת פעולות כירורגיות, אבחוניות וניתוחים באמצעות כירורגיה זעירה פולשנית, ותוך כדי שימוש באמצעי שיקוף מתקדמים.
מנהל המחלקה, ד"ר אייל סלע, שהשתתף אף הוא בפגישה, הודה לעובדי רפאל על תרומתם.
מנהל הרווחה ברפאל, יוסי לוי, סקר את פעילות הארגון וציין את החשיבות הרבה שבקשר עם בתי החולים בכלל והמרכז הרפואי לגליל בפרט.
נציגי רפאל ציינו את ההתקדמות הגדולה שראו בשנים האחרונות במרכז הרפואי לגליל מבחינת השירותים הרפואיים שהוא מעניק לתושבי הסביבה, כמו גם מבחינת היחס לחולים.
מנהל המרכז הרפואי, ד"ר ברהום, הודה לנציגי רפאל על תרומתם, תוך שסקר בפניהם את הפעילות ואת האתגרים העומדים בפני המרכז בשנים הקרובות. בין השאר ציין ד"ר ברהום, כי המרכז הרפואי לגליל הינו בית החולים המנוסה ביותר בעולם המערבי בטיפול בפצועי מלחמה המגיעים היישר משדה הקרב, וזאת לאחר חמש שנות טיפול בכ-3,000 פצועים מסוריה, שליש מהם נשים וילדים מתחת לגיל 18, שהגיעו כשהם סובלים מפציעות מורכבות ביותר.
הידע שנצבר בטיפול בפצועים הללו, ציין ד"ר ברהום, משרת כבר כעת את המטופלים מהקהילה שבגליל המערבי.


הכתבה פורסמה בעיתון "מבט נהריה וגליל מערבי". לכתבות נוספות יש להיכנס לאתר: mabatnet.co.il